Ogłoszenia o naborze do służby cywilnej

Ogłoszenie Nr 124660 z dnia 27.07.2023 roku

Komendant Powiatowy Policji w Opolu Lubelskim poszukuje kandydatów na stanowisko: specjalista do spraw: ochrony informacji niejawnych w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych Wymiar etatu: 1, Liczba stanowisk pracy: 1 Rodzaj umowy: na czas określony Miejsce wykonywania pracy: Opole Lubelskie, ul. Morwowa 4 Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim 24-300 Opole Lubelskie, ulica Morwowa 4

Warunki pracy:

Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanym z poruszaniem się po terenie budynku  i wyjazdami służbowymi. Czynności realizowane na stanowisku wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, faks, drukarka, niszczarka, kserokopiarka), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu, występują kontakty z interesantami wewnętrznymi urzędu i zewnętrznymi.

Budynek Komendy czterokondygnacyjny, brak windy. Podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku. Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Praca w większości jest wykonywana w budynku KPP w Opolu Lubelskim przy ul. Morwowej 4, w pomieszczeniu biurowym, usytuowanym na I piętrze budynku, wyposażonym w sprzęt komputerowy, meble biurowe i inne urządzenia biurowe. Klatka schodowa, korytarz, drzwi wejściowe, pomieszczenia biurowe i sanitariaty nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  • Kontrola i wdrażanie procedur dla niejawnych systemów teleinformatycznych celem zapewnienia ich prawidłowego funkcjonowania,
  • Prowadzenie postępowań sprawdzających i kontrolnych  wobec funkcjonariuszy, kandydatów do służby w Policji  i pracowników celem wydania lub odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa,
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, Składnicą Akt i Kancelarią Tajną, celem realizacji ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów regulujących funkcjonowanie Składnicy Akt,
  • Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa w zakresie ochrony informacji niejawnych, celem prawidłowego funkcjonowania jednostki.
  • Opracowywanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych celem zapewnienia sprawnej ewakuacji Kancelarii Tajnej i Składnicy Akt.
  • Przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych regulujących funkcjonowanie pionu ochrony informacji niejawnych celem wprowadzenia ujednoliconych uregulowań w tym zakresie,
  • Prowadzenie ewidencji przepisów niejawnych, ich aktualizacja i archiwizacja celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji niejawnej.

 

Wymagania niezbędne:

 

  • wykształcenie: wyższe,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracypowyżej 1,5 roku w administracji lub do 1 roku w obszarze,
  • zgoda na przeprowadzenie rozszerzonego postępowania  sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,
  • w służbie cywilnej nie może być  zatrudniona osoba, która w od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem  tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października  2006 r.  o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa  państwa  z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01 sierpnia 1972 r.
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo  lub przestępstwo skarbowe,
  • znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony informacji niejawnych i przepisów wykonawczych,
  • znajomość Kodeksu Postępowań Administracyjnych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań,
  • łatwość komunikowania się,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych.

 

Wymagania dodatkowe:

 

  • wykształcenie:  wyższe – administracja,
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  • życiorys/CV i list motywacyjny,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”  lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczającej do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem  tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października  2006 r.  o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa  państwa  z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później),
  • oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne  lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie  o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.

 

 

Termin składania dokumentów:

06.08.2023 roku

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim

ulica Morwowa 4

24-300 Opole Lubelskie

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z artykuł 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

 

  1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
    w Opolu Lubelskim z siedzibą przy ulica Morwowa 4, telefon 47 811 22 16.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji
    w Opole Lubelskie – e-mail: iod.kppopolelubelskie@lu.policja.gov.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych (np. adres e-mail, numer telefonu, zdjęcie) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną zniszczone, jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ulica Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.

 

Inne informacje:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.

 

 

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 47 812 22 03.

 

Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze brutto 4 003,05 złotych (wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,8275) oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu 5 lat pracy i wynosi on 5 %  wynagrodzenia zasadniczego. Z każdym rokiem wzrasta o 1 % do momentu, aż osiągnie wysokość 20 %).

 

List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą  i własnoręcznym podpisem.

 

Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30 w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Opolu Lubelskim na wskazany wyżej adres lub przesyłać pocztą pod wyżej wskazany adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko specjalista  Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych”.

 

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.

 

Po weryfikacji formalnej ofert, kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną telefonicznie powiadomieni o dacie i miejscu dalszej rekrutacji.

Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się do dalszego etapu rekrutacji.

 

Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru nastąpi po przeprowadzeniu przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego rozszerzonego postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia  lub potwierdzeniu faktu wydania  i ważności poświadczenia bezpieczeństwa  w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez uprawniony podmiot.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim  ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach:

https://nabory.kprm.gov.pl/,

https://bip.opolelubelskie.kpp.policja.gov.pl/,

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Metryczka

Data publikacji : 27.07.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim
Osoba udostępniająca informację:
Edyta Żur Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prasowo-Informacyjnych
do góry