Ogłoszenie nr: 43418 - Ogłoszenia o naborze do służby cywilnej - Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenia o naborze do służby cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr: 43418

Komendant  Powiatowy  Policji  w  Opolu Lubelskim

 

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

starszego inspektora Wydziału Prewencji

 

Wymiar etatu: 1, 

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Morwowa 4

 

Warunki pracy:

 

Czynności realizowane na stanowisku związane są w większości z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, faks, drukarka, niszczarka, kserokopiarka). Na stanowisku występuje również praca w terenie związana z doręczaniem korespondencji do urzędów na terenie miasta.

Budynek Komendy dwukondygnacyjny, brak windy. Podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku. Praca w większości jest wykonywana w budynku KPP w Opolu Lubelskim przy ul. Morwowej 4, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Prewencji, usytuowanym na parterze budynku, wyposażonym w sprzęt komputerowy, meble biurowe i inne urządzenia biurowe. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Korytarz, drzwi wejściowe, pomieszczenia biurowe i sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

 

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  • Obsługa kancelaryjno – biurowa sekretariatu Wydziału Prewencji.
  • Kompleksowa obsługa poczty zwykłej wraz z obsługą systemu informatycznego „Poczta Specjalna”.
  • Obsługa poczty resortowej w zakresie rejestracji przesyłek jawnych.
  • Doręczanie korespondencji wychodzącej z Komendy do instytucji publicznych na terenie miasta Opole Lubelskie.
  • sporządzanie odpowiedzi i sporządzanie pism w ramach pomocy prawnych.
  • Zapoznawanie funkcjonariuszy Wydziału Prewencji z obowiązującymi aktami prawnymi.
  • Prowadzenie dokumentacji w zakresie polityki bezpieczeństwa zbioru „Poczta Specjalna”.
  • Realizacja zadań w systemach informatycznych w ramach otrzymanych upoważnień.

 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

 

wykształcenie: średnie,

 

doświadczenie zawodowe/staż pracy:  6 miesięcy w urzędach administracji lub pracy biurowej,

 

deklaracja zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych,

 

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej i kodeks pracy,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • łatwość komunikowania się,
  • znajomość pracy kancelaryjno – biurowej,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo  lub przestępstwo skarbowe,

 

wymagania dodatkowe:

 

  • wykształcenie: wyższe
  • obsługa komputera, dobra znajomość pakietów biurowych
  • obsługa urządzeń biurowych

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys/CV i list motywacyjny,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczającej do informacji niejawnych,
  • oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne  lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie  o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

 

 

Termin składania dokumentów:

05 marca 2019 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim

ul. Morwowa 4

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO) informuję, że:

 

  1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
    w Opolu Lubelskim z siedzibą przy ul. Morwowa 4, tel. (81) 828 82 16.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji
    w Opole Lubelskie – e-mail: iod.kppopolelubelskie@lu.policja.gov.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną zniszczone, jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.

 

Inne informacje:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

 

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. (081) 828 82 03.

 

Proponowane wynagrodzenie: mnożnik kwoty bazowej 1,3422 co daje 2572,92 zł. miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat. List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą  i własnoręcznym podpisem.

 

Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30 w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Opolu Lubelskim lub przesyłać pocztą pod wyżej wskazany adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko starszy inspektor Wydziału Prewencji”.

 

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.

 

Po weryfikacji formalnej ofert, kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną telefonicznie powiadomieni o dacie i miejscu dalszej rekrutacji.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

KPP w Opolu Lubelskim  nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych  w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach o podobnym charakterze.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Metryczka

Data publikacji : 22.02.2019
Data modyfikacji : 26.02.2019
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim
Osoba udostępniająca informację:
Edyta Żur Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prasowo-Informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Edyta Żur
do góry