Ogłoszenia o naborze do służby cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

• Ogloszenie nr: 147402

  • Data ukazania się ogłoszenia: 14 listopada 2012 r.

 

Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • Zespołu Do Spraw Wykroczeń Wydziału Prewencji  

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1 etat;

Miejsce wykonywania pracy:

  • Opole Lubelskie
    Opole Lubelskie, ul. 25 Lecia PRL 4, 24-300 Opole Lubelskie;

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie gospodarki mandatowej KPP w zakresie: pobierania bloczków mandatów karnych z Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego, wydawanie pobranych bloczków mandatów karnych policjantom, ewidencja i rozliczanie pobranych formularzy mandatów karnych;
  • Obsługa Elektronicznego Rejestru Spraw o Wykroczenia, w tym rejestrowanie bieżących spraw o wykroczenia, wprowadzanie danych dotyczących rodzaju zdarzenia, miejsca, osób pokrzywdzonych, funkcjonariuszy prowadzących postępowanie, rodzaju postępowania, sposobu zakończenia postępowania, danych dotyczących sprawcy wykroczenia, wprowadzanie rozstrzygnięć sądowych, bieżące monitorowanie terminowości rejestracji i zakończenia prowadzonych czynności wyjaśniających;
  • Prowadzenie Polityki Bezpieczeństwa Zbiorów: Przemoc w Rodzinie, Elektroniczny Rejestr Spraw o Wykroczenia, Krajowy System Informatyczny, Grawer, Parking: opracowywanie procedur dla KPP, wykonywanie niezbędnej dokumentacji w zakresie prowadzonych polityk bezpieczeństwa, bieżące wydawanie i odwoływanie wymaganych   upoważnień, prowadzenie bieżącej ewidencji wydawanych upoważnień;
  • Ewidencjonowanie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej realizowanych nakazów doprowadzeń i konwojów wykonywanych przez funkcjonariuszy KPP oraz współpraca z Wydziałem Konwojowym KWP w Lublinie w wymienionym zakresie;
  • Obsługa Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji  w zakresie formularzy sprawozdawczych;
  • Przygotowywanie odpowiedzi i sporządzanie pism w ramach wykonywanych pomocy prawnych oraz w sprawach zleconych;
  • Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Prewencji z aktami prawnymi i zleconą dokumentacją;
  • Archiwizacja dokumentacji wytworzonej w Wydziale Prewencji.  

Warunki pracy

·         Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca związana z wykonywaniem czynności biurowych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, tj ponad połowę dobowego wymiaru czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, jadnozmianowa.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
    Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Opolu Lubelskim, brak wind
  • Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6  miesięcy w pracy kancelaryjno - biurowej;  
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość pracy kancelaryjno - biurowej;  
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Microsoft Office;
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
    • umiejętność pracy w zespole;
    • samodzielność, dokładność, dyscyplina pracy, komunikatywność, terminowość.

 

w y m a g a n i a    d o d a t k o w e

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

 

Termin składania dokumentów:

24-11-2012 r.

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji
ul. 25 Lecia PRL 4
24-300 Opole Lubelskie;
 

Inne informacje:

Warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie  w terminie wszystkich wymaganych dokumentów wraz z  własnoręcznym podpisem. Oferty niepodpisane,  niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą  rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie trzy miesiące po zakończeniu naboru.  Kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie poinformowani o terminie kolejnego etapu rekrutacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów rekrutacji. W BIP KWP w Lublinie dostępny jest wzór oświadczenia kandydata ubiegającego  się o stanowisko.

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 81 828 82 03.

 

Metryczka

Data publikacji : 14.11.2012
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
asp. Edyta Żur
Osoba udostępniająca informację:
asp. Edyta Żur Jednoosobowe Stanowisko ds. Prasowo Informacyjnych
do góry